پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215182
اقتصاد مقاومتي راهي براي جلوگيري از نفوذ دشمن/ دلبستگي به سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي راه رونق اقتصاد داخلي نيست
تاریخ انتشار : 1395/03/22 08:36:37
نمایش : 1299
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اقتصاد مقاومتي راهي براي جلوگيري از نفوذ دشمن است و با اقتصادي پويا و متکي به درون است که مي‌توان، کشور را قدرتمند کرد و دست رد به سينه دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران زد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرکرد اظهار کرد: منافقيني که درصدد برهم زدن امنيت اقتصادي، سياسي و نظام جامعه هستند بدانند که براي آن‌ها عذاب سخت الهي در پيش است و اين وعده خدا در قرآن است.

وي تصريح کرد: بايد در اولين جمعه و چهارمين روز از ماه مبارک رمضان مهم‌ترين دغدغه اهل تقوي اين باشد که مبادا رمضان برود و از برکات اين ماه عظيم بي‌بهره بماند.

نکونام با تاکيد بر اينکه نخوردن و نياشاميدن فرع بوده و اصل آن است که انسان روزه دل، فکر، دست، چشم و... بگيرد اضافه کرد: اگر ماه مبارک رمضان بگذرد و انسان از آن بي‌نصيب بماند ضرر بزرگي کرده و اين نکته که اين ماه بايد آغاز يک حرکت جديد باشد بايد مدنظر قرار گيرد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري اقتصاد مقاومتي را راهي براي جلوگيري از نفوذ دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: با اقتصادي پويا و متکي به درون است که مي‌توان، کشور را قدرتمند کرد و دست رد به سينه دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران زد.

وي با اشاره به اينکه تاثيرجهاد کشاورزي مي‌تواند در عرصه توسعه اقتصادي اضافه کرد: در حال حاضرشرايط خوبي براي صادرات محصولات کشاورزي وجود دارد و کشاورزان چشم به راه دستگيري از سوي دولتمردان هستند تا بتوانند توليدکننده و خودکفا باشند.

نکونام بيان داشت: دلبستگي به سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي راه درستي براي رونق اقتصاد داخلي نيست و نبايد به اينکه برجام فلان سرمايه‌گذار را به ايران کشانده بباليم بلکه بالندگي‌مان بايد به مجموعه‌هاي صنعتي باشد که به چرخه توليد برمي‌گردند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه گام‌هاي برداشته شده در حوزه اقتصاد مقاومتي شايسته و خوب بوده يادآور شد: بايد توجه داشته باشيم که با گام‌هاي جدي‌تر و با برنامه‌ريزي بيشتر در راه رسيدن به اقتصاد پايدار با استفاده از اقتصاد مقاومتي خسته يا دلسرد نشويم.

امام جمعه شهرکرد يکي از ضروريات جامعه امروزي علاوه‌بر امنيت اقتصادي را امنيت اجتماعي عنوان و افزود: امنيت اجتماعي يعني ايجاد فضايي در جامعه که مردم به راحتي بتوانند فرهنگ ديني خودشان را پياده کنند و جلوي اشاعه فرهنگ بيگانه نيز گرفته شود.

نکونام ادامه داد: برخورد با هنجارشکنان در جامعه ضروري است چون متاسفانه شاهديم که عده‌اي با بدحجابي، بي‌بندوباري و... مي‌خواهند امنيت اجتماعي را مخدوش کنند و در اين بين نبايد از تاثير شبکه‌هاي ماهواره‌اي غافل شويم.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري اضافه کرد: خوشبختانه برنامه‌هاي قرآني در کشورخوب رواج يافته و در شهرها و در روستاهاي اين استان برنامه‌ها و مراسمات جزءخواني و قرآن‌خواني رونق گرفته و حتماً قرآن بايد همراه با تفسير باشد چراکه بدون تفسير و محتوي تأثير آن بر جامعه کم خواهد بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html